
Amikor a Neuwebdesk elindult, rögtön egy olyan programként jelent meg a piacon, mely a beépített lehetőségeinek köszönhetően magasan a konkurencia előtt járt. Bár már így is komoly eredményeket érhetett el a cég, mégis, a program megálmodója tartotta magát ahhoz az elképzeléshez, hogy ő csakis a legjobbat hajlandó nyújtani, ezt pedig úgy érhette el, ha nem egy fix programot értékesít, hanem egy élő, megújuló rendszert alkot.
Ennek a rendszernek köszönhetően jöttek létre az olyan elemei a programnak, mint a raktárkészlet kezelő rendszer, vagy a hűségprogram kezelő opciók.
A raktárkészlet kezelő rendszer egy olyan ügyfél kívánságára jött létre, ahol napi szinten több száz áru érkezik be és hagyja el a céget, így ezzel a beépített opcióval, egyetlen programmal, immár a teljes vállalkozását el tudta irányítani. Természetesen, mivel a program lényege pont ez a rugalmasság, hogy havidíjas, élő programként működik, ahogy beépítésre került, mindenki számára elérhetővé is vált a raktárkezelő.
Természetesen nem volt ez máshogy a hűségprogram kezelővel sem, kivéve, hogy egy másik ügyfél kérte a beépítését és így mára már mindenkinek elérhető, alapfunkcióként.