
Egyre több cég fedezi fel, hogy bár nem kéne, de bizony a környezetvédelemből is remek üzletet lehet csinálni. Így az online ügynökség, reklám ügynökség is számos olyan megbízást kap, hogy környezetvédelmi témájú tartalmakat, reklámokat és marketing anyagokat gyártsanak például a social média felületeikre. A fogyasztói társadalom velejárója, hogy mindenből többet és gyorsabban fogyasztunk, mint arra valóban szükségünk lenne. A földünk védelme szempontjából égetően fontos lenne, hogy sokkal nagyobb figyelmet szenteljünk környezetünk megóvására, mint valaha. Azonban nagyon úgy tűnik, hogy az emberiségnek nem elegendőek az egyre szaporodó és baljós jelek. Árvizek, cunamik, földrengések, sarkköri jégolvadás, szárazság, éhínség, járványok és ki tudja még mi minden vár ránk, ha sürgősen nem változtatunk jelentősen, egyén szinten is sokmindenben, például a fogyasztói szokásainkon és nem éljük az életünket sokkal tudatosabban. A műanyagmentes július törekvés is ezért született meg, hogy évről évre egyre több személy figyelmét hívja fel a problémákra, többek között arra, hogy lassan belefulladunk a sok egyszer használatos, feldolgozhatatlan műanyagba, amit szerteszétdobálunk. Szóval az az online ügynökség, reklám ügynökség, aki ehhez a kampányhoz ésszerűen és hitelesen csatlakozik, jót tesz egyrészt a megbízójának és átvitt értelemben a Földbolygótól is kaphat egy nagy pacsit.