
Ha valaki digitális marketingstratégiát igyekszik kialakítani sok szempontot figyelembe kell vennie. A digitális hirdetéseknek rövidnek, tömörnek és figyelemfelhívónak kell lennie, miközben kiszolgálja a közönség igényeit. Nem mindegy milyen formában hirdet egy vállalat, ahogy az sem, hogy milyen felületen. Érdemes feltérképezni a közösségi hálózatok nyújtotta kitűnő lehetőségeket is. Nem csak termékek és szolgáltatások hirdetésére alkalmas, de könnyen szerezhetünk általa új alkalmazottakat, vagy gyűjthetünk vásárlói visszajelzéseket. A Facebook- csoportoknak például nagyon nagy haszna van a kapcsolatteremtésben, hiszen, ha ott adnak remek értékelést 1-1 termékről garantáltabb a vásárlás, mint egy értékelés nélküli honlapon szereplő árucikk esetében. A közösségi hálózatok marketingstratégiába való beszervezése egy olyan kifizetődő befektetés, mely gyors eredményt ígér. Ha észszerűen használjuk a felületeket, remek lehetőséget kínálnak például új ügyfelek csábítására ingyenes és fizetős funkcióinak köszönhetően.