
Az internetes boltoknál csakúgy, mint a hagyományos társaik életében, a folyamatos fejlődés lehetőségeit nem szabad szem elől veszíteni. Ehhez a fejlődéshez szükséges napi rendszerességgel megvizsgálni a bolt életében történt változásokat. Az egyik remek lehetőség ezek nyomon követésére a konverziós szintek vizsgálata. A webáruház konverzió növelés módszeresen végrehajtható, de csak abban az esetben, ha kellő megfontoltsággal és körültekintéssel látunk neki a feladathoz, megfelelő technikai előkészítés nélkül pedig jobb el sem kezdeni azt.
A webáruház konverzió növelés érdekében, ajánlott az elégedett vásárlók véleményének a közlése, amit cikkek, képek vagy videók formájában is megvalósíthat. Ha személyre szabott csomagajánlatokat tesz közzé az adott termékkel kapcsolatban, a látogató úgy érezheti, személyesen lett megszólítva, így szívesen gondol majd a honlapra és nagy eséllyel vissza is tér oda. A webáruház konverzió növelés során így válhat az egyszeri látogatóból előbb vevő, majd később rendszeresen visszatérő vásárló.